Hemma!

Ett kort litet inlägg så här på kvällskvisten. Kom för några timmar sedan hem från vår tripp till Stockholm. Vi har verkligen haft det jättebra! Hunnit med det mesta av vad vi ville, men tyvärr har vädret inte varit på vår sida. Trots vädret har vi ändå besökt Söder, slottet, Gamla stan, Valdemarsudde, Rosendals trädgård, shopping, god mat, Allsång på Skansen, Ikea kungens kurva mm. Gissa om benen värkt på kvällen. Många steg blev det.

Hemma har det också visst gått strålande. Barnen var med mormor och morfar det första dygnet och dag två till tre följde våra två äldsta killar med sina (och våra) bästa kompisar till deras stuga där de fått uppleva Wild Kids bl.a. Vår yngste blev kvar med m&m och har njutit av det.

Tack mamma & pappa och familjen S för hjälpen med barnen! Utan er hade vi inte kunnnat åka! Tusen kramar!!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Eva

har nu haft min konsultation här i butiken, ifall du har tid någon dag, skulle jag gärna vilja ha lite tips och råd. Hon hade väldigt spretig smak. Ha det gott

2008-08-07 @ 12:49:43
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Anna H

Hur fort ska denna vara klar? Räcker det om jag tittar in på fredag innan vi ska till Lizzan?

2008-08-07 @ 19:18:35
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Eva

jaaaaaaaaaaaaaaaaa, det skulle vara super. Då har jag haft min andra konsultation också. Den kommer jag ha nu fre morgon. Ett sovrum.

2008-08-08 @ 07:38:58
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0