Köksgolvet



Foto: Beckers nya hem

Har tidigare i veckan haft besök av två representanter från Tarkett. De ville titta på vårt köksgolv som vi la in för ca 4-5 år sedan. Golvet började riktigt tidigt att se illa ut. Det tappade lacken på vissa ställen och ser nu "glittrigt" ut. Kan ju i och för sig låta snyggt med ett glittrigt golv............

Tarkettt hade vid den tidpunkten då vi la in golvet problem med en tillverkningsomgång så vi fick utan att blinka ett nytt golv, men känner att vi inte orkar lägga in det just nu. Tarkett erbjuder oss då istället att skicka hit en hantverkare som ska rugga ytan och lacka om golvet, vilket vi nappat på. 

Tror att vi ska passa på att byta tapeter och kakel då vi ändå måste utrymma köket för omlackningen. Har därför börjat fundera lite på tapeter och kakel.............kul men svårt. Jag borde väl snabbt kunna lösa detta då jag jobbar med att hitta lösningar till andra, men till en själv känns det så svårt. Kanske kan det bero på att man ser alla tapeter hela dagarna!?  Tror jag väntar på nåt nytt...........

Kommentarer
Postat av: Eva

det blir säkert superbra, fast jag vet ju hur vi brukar grubbla fram och tillbaka i våra egna hem. Jag väntar också till de nya tapeterna dimper ner nu i höst. Jo föresten Anna Midbec kommer på torsdag, då kanske du får se några snygga nyheter :)

2008-08-17 @ 18:43:53
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: susihus

Härligt att få det gjort. Ha en skön dag! KRAM

2008-08-18 @ 08:10:52
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0