Nytt projekt



Det går ju inte ligga på latsidan en solig dag som denna :)

Vårt hus är trevligt och vi trivs väldigt bra sedan vi gjorde om planlösningen uppe och byggde ut ett sovrum på nedre plan, men förvaringsutrymme och hall är det sämre med. Vår hall är liten och pojkarna med deras svettiga träningsskor blir fler och fler. Likaså gäller för all insamling numera. Då menar jag alla plastförpackningar, kartong, tidningar mm som ska rymmas någonstans innan de körs till återvinningsstationen.

Nu har min man börjat bygga två bänkar med förvaring i som vi länge pratat om att göra. Jag vet inte vad som hände, men plötsligt står han där med några brädor i handen och undrar hur jag ville ha dem. Fantastiskt! Det gillar jag!
Den ena kommer att bli till kartong, tidningar, plast och plåt och den andra bänken får fylla sin funktion som skoförvaring tror jag för många svettiga fotbollsskor och skidpjäxor blir det. Hoppas att det blir bra.

Nu ska jag göra mej klar för att åka och träffa mina arbetskompisar på mat hos en av dem. Kul!

Ha en skön fredagkväll och glöm inte att röra på er så här i OS-tittandets tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0