Gardinbyte



Har så här mitt i sommaren bytt gardiner. För ganska länge sedan köpte jag tyget för att göra dessa gardiner, men tiden bara springer iväg så aldrig blev det av. Till min stora lycka så erbjöd sig min mamma att sy dem och sent i går kväll hängde jag upp dem. Jag är nöjd med resultatet. Det känns kul med lite mer tyg i fönstret nu efter alla dessa paneler som absolut fortfarande är fina, men ack så less jag känner mej på dem. Panelerna kommer fortfarande att finnas i vårt hem med på alda ställen.

Fick mej ett gott skratt då jag la in denna bild. Vad fort man blir hemmablind! Jag har inte riktigt tänkt på blomkrukan som står till höger i bild. Den gula. Inser ju nu att den är inte alls speciellt snygg. Ska till stan i morgon och bör nog kolla på en ny.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken snygg te-vagn. Jag tycker gardinerna såg jätte fina ut. Jag kommer också använda lite mera tyg i gardinerna till nya huset i vissa fönster.

2008-07-27 @ 20:09:06
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Martina

Snygg serveringsvagn!

2008-07-31 @ 00:11:28
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0