Nu börjar det närma sig.





Ett av sommarens projekt är att byta räcken på altan, balkong och bro. Tidigare hade vi ett räcke som var utsågat i runda former, vilket jag aldrig riktigt gillat. Detta räcke har nu sett sina bästa dagar och ska alltså bli nytt. 






Det nya räcket kommer att endast bestå av raka pinnar. Gillar det raka och enkla. Första sektionen är nu klar och hittills känner jag mej nöjd. Jag hoppas att även helheten kommer att bli bra då allt är klart .

Tanken var att vi skull hinna byta alla räcken i sommar, men tiden rinnner iväg fort. Troligen hinner vi inte allt i sommar men vi är i alla fall en bra bit på väg. Hade varit kul om det var klart till min födelsedag. Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jaha ni har börjat med räcket. Så fint det blir. Var du och kollade på Camillas?

Vi åker nog till mina föräldrar idag och solar, vad ska ni göra idag?

2008-07-24 @ 07:58:47
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det nya räcket det raka ser superfint ut. Vi har tidigare också haft utsirade spjälor i vårat räcke men nu kommer det att bli rakt troligtvis vågräta. Ha en bra dag solen lyser och inga grå moln i sikte.

2008-07-24 @ 08:41:28
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, men vá fint räcket blir. Fastän jag tycker ju mycket om lite krus och krås förstås.

Nää, nu ska vi äta lunch ute i solen.



Ha en trevlig Namnsdag också!



Kram Mamma

2008-07-24 @ 11:40:14
Postat av: Annalena

Nu ska jag ta mig tid att skriva en rad och inte bara läsa...Räcket blir toppen (kan det bero på att vi har ett liknande?)och jag gillar precis som du raka linjer och inga krusiduller!

2008-07-27 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0