Trött!



Känner mej för tillfället helt slut. Just nu är jag inne i en väldigt intensiv arbetsvecka och måste ju faktiskt erkänna att jag ser fram emot söndag då jag går på semester igen. Har ju redan varit ledig lite grann och nu ska jag vara ledig fyra veckor ända tills skolan börjar om för barnen. Det ska bli sååå skönt. Hoppas bara att sommaren kommer då så att vi kan åka till stranden ofta.

På tal om trött så tänkte jag passa på att visa lite bilder på vårt ganska nya sovrum. Det är ganska precis ett år sedan vi var mitt i byggnationerna.



Riktigt nöjd är jag med vår fondtapet som sätter en liten "punkt" i nedre plan. Det är också roligt med en tapet som  så lätt går att kombinera med många olika accentfärger. Just nu är det limegrönt som får pigga upp det hela.

Sov gott och ha en bra dag i morgon!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Snygga tapeter. Jag är inne på att ha mörka väggar i vårat sovrum. Har ett utklipp på en bild med vågräta ränder med mörkbrunt som bas. Jag vet inte om det är en tapet eller om det är något som man får måla själv. När det börjar närma sig att få tapetsera vet jag vilka som kan det här med tapeter :) så jag får återkomma om rådfrågning då.

2008-07-17 @ 08:06:17
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad kul att äntligen få se lite från erat renoverade/nybyggda sovrum. Ha det bra

2008-07-17 @ 12:40:10
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Eva

såg dig cykla hem från jobbet idag, vi var på väg till M:s kalas. Vilken fart du har!!!

Höres

2008-07-17 @ 20:48:22
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0