Långt mellan inläggen!

Just nu är inspirationen till att göra inlägg på bloggen lika med noll. Kanske är det vårsysslorna, utvecklingssamtalen, fotbollsträningar och mycket mer som gör att inspirationen inte räcker till mer. I helgen då 60% av familjen var på vift så har jag passat på att sy ett draperi till mellanbrorsan. Jag kan lova att draperi inte är överst på min önskelista, men efter att vi piffat till stora brorsans rum så fanns det en enda detalj som mellanbrorsan ville ha i sitt rum och det var ett draperi vid sängen och det är klart att killen ska ha ett draperi. Sagt och gjort inhandlade vi ett tyg tidigare i vår då vi var till IKEA som nu har legat och väntat på att köras genom symaskinen. Och kvällen innan barnen kom hem var draperiet äntligen på plats. En glad och lycklig kille ligger nu och sover i sin säng med sitt draperi hängandes vid honom.





Jo, ni ser rätt! Tapeten är trasig. Vi bör nog titta ut en ny tapet. Fast jag tror att vi skjuter på det till hösten för nu ska vi vara ute och njuta av solen.

Ha en skön fortsättning på veckan!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det blev ju toppen bra! Här har inte inredningslusten riktigt räckt till heller. Det är ju så mycket att göra ute! Men snart. Jag menar verkligen snart! Så har jag ett ute rum att möblera!!!

HA det gott! Kram Anna

2009-05-27 @ 06:33:09
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Eva

vad mysigt det blev. Trist att det regnar idag, äntligen har min röst kommit tillbaka(iallafall lite) och jag känner mig piggare. Vad händer då, jo regn. Ville ju vara ute på nya altanen och planera

2009-05-27 @ 08:58:07
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det är väll inte Mamma som har varit där och klöst för att få sätta upp nya tapeter :) Jag kan tänka mig att du ser en hel del som du blir frestad av.

Såg Roomservice ikväll och blev så sugen på de randiga som de satte upp i sovrumsdelen.



Ha det så bra.

2009-05-27 @ 22:44:28
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: anette

Snyggt med draperiet...måste vara mysigt att ligga bakom ett sånt!

Hoppas du är ledig i helgen o får njuta av det vackra vädret som utlovas.

Kram Anette

2009-05-28 @ 22:03:38
URL: http://anettte.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tyg kan verkligen förändra hela känslan i ett rum.

Att han dessuton har fått ett väldigt snyggt tyg gör ju inte saken sämre...

2009-05-29 @ 09:08:46
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0