Ont det gör ont......

   ...men det går......

Jag har fått så ont i en handled. Tyvärr min högra. Fattar inte riktigt varför. Har kontoktat företagshälsovården som tyckte att jag skulle sjukskriva mej några dagar och käka ipren, men jag tror att jag ska försöka stå ut till semestern som snart infinner sig. Det kan ju vara en tillfällig svacka för en trött liten handled och den svackan kan ju bara vända också utan att jag stannar hemma från jobbet. Nää nu ska jag inte klaga en solig dag som denna. Väderprognosen har lovat en otroligt skön dag med mycket sol och värme. Tur att jag har så bra jobbartider då jag jobbar helg för vid halvtretiden får jag gå hem och då lyser ju solen fortfarande.

Ha en skön dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Hoppas att din handled får vila sig i kväll!

Hann du med solen? Här har vi haft både fullt upp och trevligt!

Ha det i lördagskvällen!

kram anna

2009-05-30 @ 19:47:46
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Eva

men är det så ont du har i handleden. Aj aj.

Hoppas supervädret gör att det känns bättre

2009-05-31 @ 16:19:35
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0