Nytt på jobbet!

Jag är så sugen att visa er lite av vad som pågår på jobbet, men uppladdningen av bilder funkar inte just nu så jag får återkomma med det senare. Ni får hålla till godo så länge med en liten textmassa om vad som händer. Kul vá!
Det är nämligen så att vi håller på att bygga en mindre interiöravdelning i anslutning till tapetavdelningen. Här kommer man att kunna hitta ljusstakar, kuddar, muggar, glas mm. I går ställde jag den sista hyllan på plats och kuddarna packades sakta men säkert in. Jag måste erkänna att visst är det skönt med lite påskledighet, men jag ser verkligen fram emot att gå till jobbet på tisdag och fortsätta med inpackningen. Nu hoppas jag att alla kunder känner som jag min kollega Eva att det är fina saker som man gärna vill placera i sitt hem så att vi får förnya sortimentet framöver.
Återkommer med bilder så snart nedladdningen funkar.
Ha en skön långfredag!

Kommentarer
Postat av: anette

Hej Annah

Hur duktiga var inte vi idag då...måste erkänna att det var första gången för mej i år. Jag hoppas det inte är den sista!!

GLAD PÅSK <3

2009-04-10 @ 19:25:01
URL: http://anettte.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vad spännande. Måste komma in och kolla...

Kanske får håll alite extra i plånboken i veckan i Sundsvall om nått faller mig i smaken när jag kommer in till er :)

Kram och trevlig helg

2009-04-11 @ 08:58:26
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj hann ni så långt att ni kunde börja packa in kuddarna. Så himla kul! Nu känns det inte så jobbigt att åka på jobbet på tisdag, hi hi

2009-04-11 @ 10:54:04
Postat av: Eva

oj hann ni så mycket att ni började sätta in saker i hyllorna. Nu känns det jättekul att komma på jobbet på tisdag.

2009-04-11 @ 12:29:26
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0