Datahaveri!

Tack å lov att det finns datorer på jobbet för hemmadatorn där jag normalt gör mina inlägg har gett upp. Den vill inte ens starta så det känns ganska definitivt nu. Det är ju rackarns att man har anpassat livet efter att använda datorn till det mesta så då den helt plötsligt dör så vet man inte hur man ska bete sig.

Eftersom min stackars fikarast börjar lida mot sitt slut så ses vi längre fram då min man tillsammans med supporten har löst lilla (elller stora) dataknuten.
Ha ett skönt veckoslut!


Kommentarer
Postat av: anette

Hu ja ...bilen o datorn är såna grejor som bara ska fungera...Ha en skön helg...Kram Anette

2009-02-21 @ 00:57:17
URL: http://anettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0