Moster A



I natt blev jag moster igen och min syster och hennes man blev föräldrar till en söt liten kille.
Jag säger bara swischt och så stod de på mitt jobb tolv timmar senare i full färd att åka hem, men är man pigg så är man. Själv kunde jag inte låta bli att åka förbi dem på väg hem från jobbet för att få hålla den lille. De är ju bara för söta och jag kan förstå att detta smittar, men inte mej. Jag känner definitivt att jag är så nöjd med mina tre grabbar, men jag lånar gärna det nya lilla livet lite då och då.
Nu känns det som om min mamma & pappa nog snart har satt rekord i antal pojkar som barnbarn. I natt fick de sitt sjätte barnbarn och nu har de 6 pojkar av 6. Kanske min andra bror och sambo får en liten tjej då de får barn någon gång i sommar. Det skulle ju absolut vara ovanligt för vår lilla släkt.
Många grattiskramar till er J, M och storebror!



Kommentarer
Postat av: K

Grattis moster! Så mysigt att få snusa på en såndär ny liten prins;)

2009-02-02 @ 21:13:02
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Anneli

Grattis till den nya syskonbarnet. Roligt att kunna låna ibland eller bara fara förbi och lukta och hålla ett tag :)

2009-02-03 @ 19:28:46
URL: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0