Vad har helgen bjudit på?

Jo, jag har varit i Luleå på en konferens för butiker från övre norrland som är anslutna till kedjan Beckers Nya Hem.
Denna helgkonferens kändes till en början rätt jobbig att åka på just eftersom den var under helgen då man helst vill vara tillsammans med familjen, men jag måste säga att helgen blev över förväntan. Vi startade med en intressant fredag med mycket information. Lördagen började på samma sätt men på eftermiddagen fick vi alla åka ut på en fyra timmar lång skotertur-riktigt kul, men oj vad de ansträngda skotermusklerna gör sig påminda nu och jag antar att de känns ännu mer i morgon. Både fredag och lördagkväll bjöd också på mycket god mat och dryck. Väl hemma i dag så försöker jag ladda batterierna för en ny arbetsvecka.



Hoppas ni andra haft en skön och uppvilande helg.

Kommentarer
Postat av: anette

Hur härligt lät inte det där!!

Jag önskar verkligen att vi hade en skoter...det är ju så skoj...tycker t.o.m. att avgaserna(?) luktar smågott ;) Kram Anette

2009-01-27 @ 19:20:02
URL: http://anettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0