Rackarns åska!

Precis då jag hade kommit i gång med bloggandet igen och kände att inspirationen bara bubblade i mej så kom åskan och den tog både vår dator och telefon så i dag nästan en vecka senare får jag hålla till godo med ett snabbt inlägg på lunchen på jobbet. Vill bara meddela att jag varken dött eller gett upp utan vi kämpar med vår bredbandsleverantör på att få detta löst så snart som möjligt.

Ha det nu så gott alla där ute i cyberspace och håll alla era tummar för att vi ska få tillgång till telefon och dator så snart som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Den åskan visade sin värsta sida och kompisen blixten var en fruktansvärd vän... Så nu sitter jag och hoppas att du återfår möjligheten att blogga...snart!

Kram Anna

2009-07-20 @ 20:40:04
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Anna

Jag håller tummarna! Kram Anna

2009-07-21 @ 22:58:48
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0