Lördagen den 14/3

Puh vi överlevde ju fredagen den 13:de, vilket kan glädja vem som helst. Vaknade ganska utvilad vid kvart över sju i morse (jo, jag är ganska morgonpigg av mej) och insåg att bananerna som ville bli banankaka tidigare i veckan nu skrek att få bli kaka eller hamna i komposthinken. Jag beslutade att det skulle sitta fint med en helgkaka så fram med elvispen och skjuts in i ugnen.

Vi niotiden åkte vi till min svågers föräldrar för att min man skulle köpa en motorcykel där. Wow kanske någon tänker...en motorcykel så här till våren, men nu är det så att min man attraheras inte speciellt mycket av nya åkdom utan detta är en hoj från 1951, vilket alla då kan inse inte är nåt att glida fram på en sommarkväll i år utan den ska nu poleras, lackas och putsas innan den får se dagens ljus. Kul att min man är sprudlande lycklig som en liten treåring kan vara. Tyvärr delar jag inte riktigt hans entusiasm i detta fallet, men är så klart glad då han är glad. För de som kanske är lite mer intresserade än jag så ser godingen ut så här........



På väg till detta inköp så fick vi oss ett rejält möte med renar för det fullkomligen kryllade om ren. Hur långt in i skogen man än försökte titta så såg man ren.







Foto: privat

Själv hann jag med att få en massage av min svågers mamma under tiden motorcykeln packades i släpen. Tuff massage, men riktigt bra. Tänker nu ta en promenad innan jag ska göra mej klar för att sedan åka på middag tillsammans med mina jobbarkompisar hos en annan kollega. Kul! Men vi tänker inte missa melodifestivalen! Jag gissar nog att EMD tar hem segern. Vad tror ni andra?

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det är svårt att tippa...JAg har verkligen misslyckats varje gång jag har försökt... Men med hjärtat hoppas jag EMD eller Måns. Men hjärnan Snälla, snälla...

Renar! Det kryllar det av även en bit härifrån.

Hoppas du får en skön kväll! Kram Anna

2009-03-14 @ 14:49:24
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: K

Tack för tipsen!

Ja själv hoppas jag på Måns ikväll men den som lever får väl se.

Ha en kul kväll!

kram!

2009-03-14 @ 14:53:57
Postat av: Anneli

Jag håller tummarna för EMD i kväll men man vet aldrig.

Ha en bra helg.

2009-03-14 @ 16:51:33
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: PiM

Åh, va skönt me massage!!! Jag tror på Af Ugglas "Snälla Snälla" :)



Skinnjackan är från Lindex!!!!

2009-03-14 @ 19:41:07
URL: http://fyraprinsarojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0