Sportlov!

Efter en jättetrevlig och energiladdande helg i Umeå har barnen i dag haft sin första sportlovsdag. Denna har vi tillbringat i Bygdsilijumsbacken med snöstorm tyvärr. F stannade kvar där med en klasskompis och hans mamma så han får två dagar i backen medan vi andra tar en dag på badhuset i morgon. I och med detta sportlov så tar jag ca en veckas semester från bloggandet och återkommer under kommande helg eller nästa vecka med lite bilder på vad shoppingen i Umeå resulterade i.

Eftersom jag tycker det är lite trist med inlägg utan bilder så kommer här en riktigt dålig bild på spegeln vi målade och satte upp i hallen tidigare i februari. Trots den dåliga bilden är jag nöjd med slutresultatet.


 
Ha en skön vecka och sporta nu allt vad ni kan ni som har sportlov för det är väl det veckan är till för......

Kommentarer
Postat av: helena bogren

hej anna!



Du har så jätte inspirerande bilder på din blogg..

En fråga...taklampan som finns på en av bilderna från din svågers hall...var är den inköpt?



oj, så läcker.....



hälsn helena

2009-03-03 @ 07:45:27
Postat av: Annah

Tack för din positiva kommentar!

Lampan från min svågers hall kommer från Ljusexperten i Skellefteå. Vad leverantören heter vet jag tyvärr inte. Vad jag vet är att det finns fler i samma typ som också är riktigt snygga.

2009-03-03 @ 21:25:09
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Ni får ha ett skönt & roligt sportlov! Tänk inte på oss andra som jobbar & sliter... :-)

2009-03-04 @ 08:59:35
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser framemot att se dina shopping fynd!

Har en del frågor till dig sen, men det tar jag en annan gång...

Kram

2009-03-05 @ 17:27:43
Postat av: K

Vilken fin lampa!!

Hoppas lovet varit bra!

2009-03-07 @ 19:33:47
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Karin/Rosa maränger

Åh, en sån underbar tapet!!

2009-03-09 @ 18:12:42
URL: http://rosamaranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0