God Jul & Gott Nytt År!



önskar jag er alla!

Nu var det riktigt länge sedan jag närmade mej datorn i syfte att blogga. Jag har minsann varit sugen, men tiden har inte funnits. Nu hoppas jag att ett jullov kan ge mej lite mer tid för detta.

I morgon jobbar jag min sista dag innan jul, sedan kommer jag och min man att jobba lite omlott så att barnen får ett långt lov. Man märker att de behöver ledighet nu.

Hoppas bara att vädret blir ett annat för inte är det kul med detta slaskande och halka och en termometer som visar plus 3 grader nästan hela dygnet.

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: anneli

Roligt att du är tillbaka har saknat dina inlägg. Ha en bra ledighet. Kram

2008-12-19 @ 19:48:41
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Har oxå saknat dina inlägg.

Tusen tack för stuvarna här om dagen. Det bli sååå bra.

Bilder kommer att läggas ut snart, senast den 23/12.

Gillar inte Lillastster det så tror jag att jag leker med det själv, för så här bra var INTE mitt Dockskåp a´la 80 :)



Kram

2008-12-19 @ 20:32:19
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0