Byggare Bob







Min man som jag numera kallar Byggare Bob kämpar på med nya bron in till vårt uthus.

Förra sommaren byggde vi ut vårt hus med ett nytt sovrum och gjorde om planlösningen på övervåningen, vilket vi är så nöjda med. Vad som nu återstår är utsidan med allt vad det innebär med markberedning, plattläggning och nya broar. Tur att jag lever med en händig man som gärna jobbar!

Vad vi hittills åstadkommit runt utbyggnaden känns bra. Jag gillar blandningen mellan hällor, runda fina små stenar och fyrkantiga markplattor. Nu känns det spännande att se hur slutresultatet blir med trappen in till uthuset som kommer att ta en ganska stor bit av ytan mellan husen. Hoppas det blir bra!

Kommentarer
Postat av: Eva

vad fint det blir. Ser vart stenarna har hamnat. Räckte de till allt du ville?

Inte alls för mig, ha ha.

2008-07-07 @ 16:28:22
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag har också en och annan hälla som sticker upp. Dom är fina men inte alla stenar som tar emot så fort man sticker ner spaden i jorden.

2008-07-07 @ 21:13:26
URL: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0