Fotboll

I


kväll var det tänkt att vi skulle åka och se svenska damlandslaget i fotboll möta USA, men tyvärr blev jag och två av pojkarna hemma eftersom de blev sjuka i em. Min äldste som som är den som hade sett fram emot detta mesta av alla här hemma var riktigt ledsen då han kände att han inte skulle orka. Min man och mellankillen åkte och vi andra ser matchen på TV istället. Nu i halvleksvila så ligger Sverige under med 0-1, vilket vi hoppas att de gör nåt åt i andra.

Ha en skön lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Eva

Här går det framåt, designmässigt.

Jag satt i morse och skulle jobba lite på bloggen, ops så hade jag tagit bort hela designen. Lagomt arg och uppgiven har jag börjat fixa lite. Ska nog på loppis på parken, sedan 15 års kalas på Öhn

2008-07-06 @ 08:55:00
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Annah

Aj då! Inte kul med att allt försvann. Jag hoppas att det inte var jag som orsakade strulet!

Kanske jag ska passa på att bjuda hem dej på en kopp Zoegakaffe och lite programering då du ändå är på öhn Ha ha ha

2008-07-06 @ 09:08:41
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: eva

ja det går bra det :)

2008-07-06 @ 11:51:57
Postat av: Lotta

Vad kul med en blogg! Gissa om jag kommer att läsa! Blir nästan sugen på att starta en igen...

Kramis

2008-07-06 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0