Längtar!



På måndag till veckan åker jag och min man till Stockholm på en "egen" liten semester. Vi ska kombinera min 40 årsdag med en 15 årig bröllopsdag. Det känns jättekonstigt att åka utan barnen för det har aldrig hänt de senaste 11 åren. Jag ska försöka att njuta och glömma hemmet dessa tre dagar, men lätt blir det nog inte...............

Fast nu ska vi inte se framåt så långt som till måndag utan nu är det husvagnspackning som gäller för till helgen åker vi till Luleå. Äldste sonen spelar fotbollscup där så vi hoppas att solen fortsätter att lysa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, vi längtar faktiskt också till måndag, för då ska vi få ha tre underbara killar hos oss.

Hoppas också att dom tycker att det ska bli lite kul att vara här.

Men hur det än är och blir, så är ju borta bra, men hemma bäst!!

2008-07-30 @ 20:57:33
Postat av: Annalena

Hoppas att ni får en härlig resa och njuuut! Lite "avunds" är jag......

2008-07-30 @ 21:44:44
Postat av: Lissan

11 år sedan...då är ni värda en egen semester. Ha så kul och njut!

2008-07-31 @ 21:04:07
URL: http://mammafarg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Grattis i förskott på födelsedagen. Ha en trevlig resa.

2008-07-31 @ 21:38:09
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: KickiB

:-) Jag som aldrig läser bloggar... men eftersom det är just Du, så måste jag ju! Hoppas ni får en skön semester nu! Jag börjar i alla fall jobba imorgon... pust! Jag kan inte riktigt få nog av ledighet, sol och bad! Men det kommer väl några dagar till, hoppas jag! Annars får vi väl se fram emot sommaren 2009...

2008-08-03 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0