Tusen tack!



Fick denna Award av Skrivanne. Så glad jag blev! Tusen tack! Jag tänker njuta av denna allt jag kan och skickar den samtidigt först och främst tillbaka till Skrivanne för det är där den verkligen hör hemma! Sedan vill jag skicka den till alla underbara läsare, vad vore bloggen utan er?

I kväll har aprilvädret verkligen klivit fram och tagit plats. Det har blåst och snöat lapphandskar så att man knappt såg handen framför sig. Huuua! Hoppas att det är som många säger att det är bra med nysnö för då smälter snön fortare.

I morgon åker vi till Sundsvall på en liten semestertripp. Egentligen var det meningen att de två äldsta barnen skulle spela norrlandsmästerskapen i squash, men den blev tyvärr inställd och vi hade bokat icke om eller avbokningsbart hotell. Illa! Efter mycket velande så bestämde vi oss för att ändå åka tillsammans med våra och barnens bästa vänner. Det ska bli riktigt kul att rå om storkillarna själva eftersom lille Wille stannar hemma hos min syster och svåger.

Ha en riktigt trevlig fortsättning på helgen!

Kommentarer
Postat av: Anna B

VArsågod, vännen! Och tack snälla du!

Ha en toppenbra helg! Kör försiktigt! Kram anna

2009-04-17 @ 22:00:26
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: anette

Hej Anna

Jag tycker också att du ska fortsätta med bloggningen...Håll ut om du känner en svacka, det skulle kännas jättetråkigt om du skulle sluta. Det verkar jag ju inte vara ensam om att tycka!!

Ha det nu så gott i Sundsvall...bra beslut att fara hur som helst.

Kram Anette

2009-04-17 @ 22:32:18
URL: http://anettte.blogg.se/
Postat av: Eva

jaha det var till Sundsvall ni ska. Trodde i min enfald att det var norr ut ni skulle åka. Men oj vilka shoppingmöjligheter du har i Birsta och inne i mysiga stan

2009-04-18 @ 08:13:39
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0