TV funderationer

Jag tror bestämt att vi är den enda familjen som inte har en plattTV och tänk....vi har inte en enda. De flesta har ju inte bara ett gäng i huset utan också ett gäng i stuga och husvagn. För tillfället har det nog blivit till en liten sport för oss, men barnen påstår ständigt att de liiiider. Jag har bara så svårt att förstå varför vi ska köpa en ny TV då den stora tjocka vi har fungerar. Kanske kan det till viss del bero på intresse också för inte väntar jag tills t.ex. tapeterna faller ner innan jag byter. Nåväl nu har vi i alla fall tittat lite på nätet gällande TV-apparater, men då blir jag lätt deprimerad för hips vips känner jag mej minst hundra år gammal för textmassan som ska fungera som beskrivning till de olika modellerna är grekiska för mej. Jag fattar ingenting och tyvärr gör inte min man det heller så jag tror att den dagen vi ska inhandla en ny får vi anlita någon som kan grekiska och är snäll och översätter det åt oss.



Ha en solig och bra dag! Själva är vi bjudna på sommarfest hos mamma och pappa. Spännande! Jag minns ju mammas "tokfika" hon bjöd på i november förra året så............ribban är hög mamma!

Kommentarer
Postat av: Anna G

Här har vi försökt överleva den heta dagen genom att skynda oss till Furuögrund. Där fanns svalkan och där fanns det extremt mycket folk!

Nu ska här avnjutas fotboll!

Kram Anna

2009-08-09 @ 16:03:03
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vi har också en tjock-tv!

2009-08-09 @ 16:06:29
URL: http://enelefantihuset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har också en tjock-tv!

2009-08-09 @ 16:07:45
URL: http://enelefantihuset.blogg.se/
Postat av: Ia

Vi köpte vår första platt-TV för två veckor sen, A har väntat länge på att just den modellen skulle sjunka i pris. Hiskeligt bra bild! Men upp på väggen kommer den inte än, måste ju tapetsera först så den lär nog stå på bänken ett bra tag till...

2009-08-09 @ 18:09:35
Postat av: LindaH

Om ni har funderingar så fråga min gubbe, han har nog läst sig till ALLT om dessa tv:ar.

2009-08-10 @ 16:34:41
URL: http://lindaisy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä du Anna...det finns en till familj Hultman på Tuvan som oxå saknar platt tv! ;D

2009-08-18 @ 21:39:00
Postat av: Mrs. b

Ha ha - vi har också enbart tjock-TV. Men i höst har vi planer på att slå till på en ny skinande, och framförallt, platt TV :-)

2009-09-05 @ 19:00:03
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0