Är det diskborsten "Rudolf" mån tro?





Foto: Privat (ursäkta kvaliteén)

I fredags när vi var och uppvaktade barnens kusin fick jag denna skojiga diskborste av min svägerska. Hon tyckte att den med sin käcka färg skulle passa bra i mitt turkosa kök och det kan jag ju hålla med om. Det är så jättekul att få en överraskning då man minst av allt anar det. Tack siv!

För övrigt var det ett tag sedan jag gjorde mej hörd här på bloggen. Förra veckan var det mycket jobb och lika mycket på kvällarna och i helgen har min pappa fyllt 70 så i lördags förberedde jag och min mamma och syster det som skulle ställas i ordning just innan och på söndagen var det öppet hus hela dagen. Riktigt trevligt! Men så konstigt att min unga pappa har blivit hela 70 år.

Denna vecka har börjat med jobb och funderationer på en ny belysningsleverantör. Jag och min kollega Eva har bläddrat, räknat och funderat och till slut kommit fram till ett lämpligt sortiment som vi nu bara ska förankra i vår chef.

Vad sägs om detta........

            

Ha en skön natt!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Jag favoriserar härmed den svarta taklampan! Men alla är ju coola!

Låter som en trevlig helg om än fullt upp! Ha det gott! Kram Anna

2009-04-01 @ 07:14:55
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: hea

Ser väldigt lovande ut på lampfronten du, spännande :) Näää, inte jobbar jag som det inte, har det som en stor hobby bara, är ju så roligt! Minns inte hur jag hitta hit från början, det kan ha vart från mikke, eller så var det när jag googla runt på tapetet, jag minns inte riktigt. Tycker om din fina blogg, är ju nästa som att få en förhandstitt på de nya som kommer :)

//helena

2009-04-01 @ 07:59:11
URL: http://healina.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag tycker den oranga lampan är myket fiiin! Finns den måne i andra färger?

/veronica

2009-04-01 @ 19:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0