Nytt på jobbet



Foto: Privat

Under förra veckan kom tapeten Dotty från Ferm Living. Denna underbara tapet kommer vi att ha tillfälligt på lager, vilket innebär att den (kanske) inte köps om igen då den tagit slut. Det gröna tyget som ses i övre hörnet kommer från Arvidssons textil och heter Aquarelle. Golvet är ett nytt trägolv, 14 mm i valnöt. Riktigt fint!



Foto: Privat

Nästa nyhet är tapeten Garden från Boråstapeter. En kollektion som innehåller det mesta i blomväg och passar nog både gammal och ung. Denna som ses på bilden och nio andra har vi numera på lager. Golvet framför är Marmoleum clic, 30X30 lagda i ränder med två färger, vilka också finns hemma på lager så nu finns kanske inga ursäkter. Det är bara att köra igång med renoveringen så kanske du är färdig till melodifestivalen på lördag.

För övrigt har dagen inneburit färgning av hår och finslipning av lugg, besiktning hos företagshälsovården (Puh! jag gick igenom och slapp ombesiktning) några timmars jobb på jobbet, skjutsning till hockeyträning, fixat middag mm Nu sover äntligen barnen och jag tror att jag ska landa i soffan en stund med en kopp te innan jag ska dra mej mot sängen.
Är ledig i morgon och tror att jag och Wille ska baka lite banankaka för några är allt för bruna för att ätas.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anna B

HEjsan! Tack för din fina kommentar hos mig! Tittar in här och ser en riktig inspirationsblogg... Visst är jag intresserad av inreding och här kommer jag tillbaka! Vi ses! Kram Anna

2009-03-11 @ 11:28:44
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: annelie

Förutom att trappen ska bli färdig så är det även snart dags att ta tag i Storasysters rum.

Hon vill ha en svart vägg 2 vita och en som går i grönt och har trädstammar på sig ( tror jag att det var om jag inte minns fel)

Kommer inom kort att springa i er butik som en galning, igen.

Vi ses väl?!

Kram

2009-03-12 @ 09:08:37
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Vad roligt med tapeter på jobbet! Det finns ju så mycket fint att titta på!

Här hemma blir det VAB imorgon (vi brukar försöka ta varannan dag så imorgon är det min tur igen), så för min del har helgen (nästan) redan börjat :-)

Och frisörbesök har jag att se fram emot i nästa vecka!

Trevlig helg!

2009-03-12 @ 21:43:25
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: K

Fina tapeter!

Jag själv är på jakt efter en speciell tapet, med träd. Har sett den i nån blogg men kan inte hitta den igen. Knepigt , har hittat en annan men....

Ha en bra helg!

2009-03-14 @ 12:01:30
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0