Fönster + spindlar = ett av det värsta jag vet!

       

För några dagar sedan då jag stod och borstade tänderna tittade jag ut genom toalettfönstret i kvällssolen och insåg att även om jag inte vill så måste fönstren putsas snarast. Tyvärr är fönsterputsning nåt jag drar mej för att göra så långt det bara går och min fasa för att putsa fönstren beror endast på fåniga små spindlar som tydligen trivs i våra fönster och dessa små liv stör min polering. I mina ögon är dessa kryp inte så små, det känns verkligen som om de ska attackera mej och krypa in under tröjärmen. Som tur är har jag en fantastisk make. Jag behöver bara yppa att det börjar vara svårt att se ut genom rutorna och vips så är de flesta fönstren rena och fina och jag slapp träffa mina enormt stora fiender!

Ha en bra fortsättning på veckan!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det låter som om din maken skulle behöva komma en liten sväng till Cheese! För här är det bara jag som torkar fönstrena, när inte svärmor kommer och svischar förbi en liten sväng... Men rädd för de små djuren är jag faktiskt inte!

Önskar dig en spindeldjursfri dag då! ;)

Kram Anna

2009-05-19 @ 06:32:01
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: anette

Men Anna då...vem tror du är mest rädd?!

Tack för en heltrevlig lördagskväll.

Kram // Anette

2009-05-19 @ 21:07:34
URL: http://anettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0