Bye Bye,

Au revoir, Goodbye, arrivederci, adiós, auf wiedersehen, até a vista, adieu, hasta la vista, hej då.........



Känner att nu måste jag dra ner på allt som behöver göras för det är så det har blivit med bloggen på sista tiden. Det är kul, jag vill, men tiden räcker inte alls till och hur roligt är det att läsa en blogg som uppdateras i bästa fall en gång i veckan. Inte alls kul, ja möjligen om den innehöll en massa smaskigt skvaller som typ Hänt i veckan, men det är ju inte riktigt det jag skriver om så därför får det bli ett avslut här och nu.

Visst känns det lite trist men jag tror att som mina funderingar varit sista tiden runt min blogg och om varför jag överhuvudtaget ska ha en så känns beslutet rätt. Den tid jag hittills lagt ner på min blogg kommer jag att fördela på mina killlar där hemma. Att jobba drygt 80%, hinna handla, laga mat, förhöra barnen på läxor, skjutsa på alla träningar som är en hel hoper under en vecka, föräldramöten, styrelsemöten och mycket mera så känns det som om min ork och inspiration vid 10-tiden på kvällen försvunnit under dagen och det enda jag längtar till är att lägga mej. Jag tror inte alls att min vardag är mer unik än andras, men däremot är jag av den naturen att det jag tar mej för vill jag göra bra och så känns det inte just nu så att sålla lite blir bra.

Vem vet, vi kanske ses igen i framtiden då inspirationen återvänt och dygnets timmar blivit fler eller om ni som jag finns med på Facebook och råkar hitta mej där.

Är ni framöver sugna på att prata inredning så finns jag som oftast på jobbet och i annat fall så är ni såååå välkomna att komma hem till mej på en kopp kaffe så får ni se mer live vad som händer  och sker i min vardag.

Till sist vill jag bara passa på att tacka för att ni tappert tittat in på bloggen, för alla underbara kommentarer och mail som ni förgyllt min tillvaro med. Tusen tack!

Ha det nu så gott mina vänner och jag hoppas att vi ses igen på ett eller annat sätt!

Kramar i massor från mej!

Kommentarer
Postat av: Siv

Anna!

Visst kommer jag att sakna din blogg! Har ju troget följt den ;) men som du så finns jag ju på Facebook oxå! Och min verkliga önskan just nu är att vi får till en träff irl! Saknar dig! Kramar!

2009-09-30 @ 10:47:52
Postat av: Linn

Tråkigt! Jag som också följt din blogg...

Men då får jag bli bättre på att komma in på f&t för insperation!



Hade!

2009-09-30 @ 11:14:08
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: L

tråkigt...

2009-09-30 @ 11:32:44
URL: http://enelefantihuset.blogg.se/
Postat av: LindaH

Jag kan förstå ditt val. Ibland känns det som om man bara uppdaterar för att man måste inte för att man känner att det är kul. Synd på en härlig blogg, men vi ses ju ändå och kan surra över kaffe på jobbet, eller surra på fb. Tack för bloggen den har varit kul att läsa iaf. Kram

2009-09-30 @ 20:22:49
URL: http://lindaisy.blogg.se/
Postat av: Annah

Det var tråkigt att du lägger ner bloggen. Jag hoppas vi ses ändå



Din trogne man

2009-09-30 @ 21:22:03
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Cornelia Armano

Tråkigt för oss, men jag förstår dig helt o hållet. Det e ju tyvärr så att det tar en del tid o blogga o man kan ju inte hinna med allt. Ibland måste man prioritera o jag förstår din prioritering :-)



Du får gärna adda mig på Fejan om du vill :-)



Ha det gott!

Kram Cornelia

2009-10-01 @ 10:36:34
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Annalena

Tråkigt, tråkigt men jag förstår...det finns faktiskt mycket viktigare saker än en blogg! Ha det bra och sköt om dig så ses vi snart!

Kram Annalena =)

2009-10-01 @ 15:36:36
Postat av: Vårt hus vid havet

Förstår verkligen hur du har det! Är i precis samma sits själv, inspirationen finns inte just nu!

Ha det så gott! / Jenny

2009-10-01 @ 17:49:57
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Mamma

Tråkigt Anna, men du gör ändock ett klokt val. Man kan inte vara 100 % överallt och det vet jag att du alltid försökt vara. Blir glad att du kolar ner lite, för det är nog nödvändigt tror jag.

Kommer förstås att sakna din trevliga och roliga läsning på bloggen, men vi träffas ju och pratar med varann ofta ändå som tur är.

Tack för många roliga stunder framför din blogg!

<<<<<<<<<<<<kramar från mamma & Pappa

2009-10-01 @ 22:41:33
Postat av: Annelie

jag tycker att det är riktigt trist att du bestämmt dig för att sluta.

Jag gillar din blogg och kommer verkligen att sakna den. Hoppas att lusten att slänga in något inlägg återvänder någon gång.

Jag kommer att sakna dig.

2009-10-02 @ 10:02:33
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Tråkigt men fullt förståeligt!

Jag har själv gått i liknande tankar, det är ju faktiskt en del tid som läggs framför datorn...

Att dygnet inte har lite fler timmar, så man kan hinna med allt man vill (och bör, och måste)!

Kram!

2009-10-07 @ 20:50:26
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Annelie

jag saknar verkligen dig, Snälla kom tillbaka snart...

kram

2009-11-13 @ 17:43:22
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag förstår dig till 100% och jag har gjort något av ett avslut också, även om bloggen ligger kvar. Nej vi är bra på att hinna mycket men ibland måste man tänka vad som är värt att lägga tid på och inte.

Kram!

2009-11-14 @ 21:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0