Grönt är skönt!

Jag har insett att jag gillar grönt i nästan alla varianter, men det finns ett ställe i mitt hus som konstigt nog nästan inte innehåller något grönt alls, men det återkommer jag till vid ett annat tillfälle.

Då jag senast var till IKEA för ett par veckor sedan så köpte jag bl.a. en grön lurvmatta och två gröna kuddar till rummet. Snabbt går det att pigga upp ett trött vardagsrum. Gillar också bordslampan trots att den inte är grön :) som även den köptes in på IKEA.

Men det är ju inte bara inne som grönt är fint utan även ute. I söndags tog vi en cykeltur runt el-ljusspåret i aftonsolen. Fiiint! Önskar att man kunde skicka med lite doft också för det luktar hur gott som helst ute i skogen nu. Passa på och ta någon skön skogsprommis nu innan det blir allt för hurvigt ute.



Ha en skön fortsättning på torsdagen!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hösten är underbar...

Luften är frisk, det biter så där lagom i kinderna och det märks när ma tänder ljusen inomhus.

Hösten är min favvo årstid.

Ute och Inne...

2009-09-11 @ 09:27:47
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Annalena

Håller med om att grön är vackert! Häromdagen körde en timmerbil förbi med allddeles nyfällt timmer då jag var ute och gick och doften var underbar, kåda och tallbarr... Ha en fin helg!

Kram

2009-09-11 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0